loading...
downloads
ehsan بازدید : 73 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)

http://img.vatandownload.com/mk/12.8.89/pic/james_bond.jpg

James Bond 007: Blood Stoneجدیدترین نسخه از سری بازی های بسیار پرطرفدار و زیبای مامور ۰۰۷ ، جیمز باند افسانه ای می باشد که این بار در ژانر اکشن ماجراجویی توسط استودیوی بازی سازی Bizarre Creations با حال و هوا و گیم پلی ای متفاوت و جذابتر ساخته شده است قرار است در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۰ برروی پلتفرم های مختلف PlayStation 3, Xbox 360, Nintendo DS, و Microsoft Windows توسط کمپانی پرآوازه Activision منتشر گردد. باردیگر توطئه بین المللی در حال شکل گیری است، محرمانه ترین پروژه بیوشیمیایی بریتانیا در دستان گروهی تبهکار افتاده است و تنها مرگبارترین مامور ملکه بریتانیا، یعنی جیمز باند می تواند توطئه این راز را برملا و خنثی نماید. با پشت سرگذاشتن لایه های متعددی از افراد فاسد، در نقش جیمز باند در تعقیبی گسترده و جهانی که شما را مجبور به نبرد برروی زمین، دریا و هوا در شهرهای آتن، استانبول، موناکو و بانکوک می نماید شرکت می نمایید و با انجام هر ماجراجویی که عمق و گستردگی توطئه را بیشتر فاش می نماید در می یابید که هیچ چیز آنگونه که به نظر می رسد نیست.

ادامه مطلب دانلود بازی فوق العاده زیبای - James Bond 007: Blood Stone

ehsan بازدید : 21 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-9/Assassin%27s-Creed.jpg

 

بازی در سال 1191 میلادی (زمان رخ دادن سومین جنگ های صلیبی بین مسلمانان و مسیحیان) و در منطقه ای بین امپراطوری LionHeart-King Richard (ریچارد شیردل) و دیوارهای اورشلیم رخ می دهد. Assassin در لغت به معنای آدمکش است اما نام بازی از معنای آدم کش گرفته نشده است. بازی داستان‌های گروه حشاشین را روایت می‌کند. حشاشین نام گروهی از مسلمانان شجاع است که می خواهند با به قتل رساندن سران اصلی جنگ به این جنگ پایان دهند، خصوصیت بارز افراد این گروه این است که برای اثبات وفاداری خود یک انگشتشان را قطع کرده و به جای آن خنجری قرار می دهند که بسیار کار آمد است. در حال حاضر سینان (Sinan) فرمانده اصلی این گروه است و قصد دارد با کشتن نه فرد که عامل اصلی ایجاد این جنگ خونین هستند به جنگ پایان دهد و دنیا را در صلح و صفا ببیند. برای این کار او الطیر( معنای فارسی: شاهین پرنده) را مامور می کند و الطیر نیز که به دنبال کسب شهرت است این ماموریت مهم را قبول می کند. البته دیگر اعضای این گروه نیز در این راه الطیر را همراهی می کنند. Jaye Ramond در مصاحبه خود اعلام کرده است که این گروه تنها نام قاتلین مسلمان را به دوش می کشند و دارای عقاید خاص خود هستند.

این کتاب شامل 208 صفحه می باشد که در 40 صفحه به بررسی ویژگی های مختلف بازی پرداخته است.مراحل اجرای و طراحی بازی و عکس های پشت صحنه بازی و گالری کاملی از صحنه های جالب بازی پرداخته است.در 40 صفحه هم به بررسی شیوه های ادامه بازی و نقشه راه بازی و تمام فعالیت های اختیاری بازی پرداخته است.لیست ارائه کرده است که به تجزیه و تحلیل  دشمنان ، سلاح ، تجهیزات ، حرکت ،دستاوردها و غنائم بازی پرداخته است.در آخر هم چندین پوستر زیبا از بازی ارائه کرده است.داستانی که ارائه شده است و شیوه های که بیان شده است همه کنسول های بازی رو پوشش می دهد.

 

ادامه مطلب دانلود راهنمای رسمی و کامل بازی Assassin's Creed

ehsan بازدید : 24 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/11-2/King.Arthur.Expn.2.jpg

 

King Arthur The Roleplaying Wargame سری جدید بازی بسیار زیبا و جذاب شاه آرتور عرضه شد.

این بازی که در واقع یک نسخه کامل کننده بازی قبلی میباشد داستان فتح و روایت جدیدی از بازی شاه آرتور میباشد.

 این بازی را می توان ترکیبی عالی و استثنایی از دو ژانر بازی های پرطرفدار استراتژیک و ژانر نقش آفرینی محسوب نمود که داستان آن در قرون وسطی و سده های اسطوره های فرمانروایی شاه آرتور بر بریتانیای کبیر به وقوع می پیوندد و شخص بازی کننده در این بازی نقش پادشاه قدرتمند افسانه ای انگلستان به نام "شاه آرتور" را ایفا می نماید.

در این بازی شما Camelot معروف را می سازید و " شوالیه های میزگرد" را جمع آوری می نمایید، تمامی کشور را متحد می نمایید و در نهایت با قدرتهایی که تلاشهای قبلی آنها را تهدید می نمایند به مقابله می پردازید.

 در این میان دشمنان زیادی تلاش خواهند نمود تا شما را از رسیدن به هدف خود بازدارند، که بایستی با درایت و هوشمندی کامل نیروهای خود را فرماندهی نمایید تا آنها را از میان بردارند.

اکنون سرنوشت و آینده بریتانیا در دستان شما است!

ادامه مطلب دانلود بازی آرتور شاه -King Arthur -The Druids Expansion 2011

ehsan بازدید : 57 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (1)


http://up.vatandownload.com/images/do2oe6rpg313wk8ok9bx.jpg


Counter - Strike Xtreme v5 ENG (2011) - | 818 MB
Genre: FPS, Action | Developer: Sierra | Platform: PC | Lang: English

لینک ها اصلاح شد.

کمتر کسی پیدا میشود که نام بازی Counter Strike  به گوشش نخورده باشد . این بازی یکی از محبوب ترین بازی های شرکت  Sierra  است که بر پایه موتور گرافیکی به نام Valve است . در این بازی بازیکنان به دو تیم تروریست و تیم امنیت ملی تقسیم میشوند . تروریست ها ماموریت دارند که در محل های تعیین شده بمب گذاری کنند و تیم پلیس یا امنیت ملی هم وظیفه از بین بردن تروریست ها و خنثی کردن بمب را دارد . این بازی FPS به معنی اول شخص است .
این نسخه
,  نسخه Xtreme
 محسوب میشود و چندین امکانات به ان اضافه شده است.


امکانات اضافه شده در این بازی :

اضافه شدن بیش از 20 نوع از اسلحه ها  و شکل بازیکنان  
افکت های کشته شدن بازیکنان
بهتر شدن صدای اسلحه ها
اضافه شدن چندین
Mode به بازی
اصلاح شدن مشکل اتصال به سرور
و ...

 

ادامه مطلب دانلود بازی Counter - Strike v.Xtreme

ehsan بازدید : 20 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)

http://img.vatandownload.com/software/user/vahid/pic/12/12-7/damination.jpg

 

بازی اکشن اول شخص علمی تخیلی زیبای کمپانی Codemasters که ژانر بازی های Shooter را با ترکیبی از اکشن تفنگی و همچنین سلاح سرد و مبارزات تن به تن در آمیخته است و توانسته ترکیب زیبایی از یک بازی اکشن اول شخص با بازی های سوم شخص وسترن در آورد .

 بازی در یک محیط عظیم و زیبا طراحی شده در حال وقوع است .

 سرعت بالای بازی از ویژگی های خوب آن است چرا که شخصیت های اصلی در کنار مبارزات تفنگی حرفه ای از انعطاف بدنی بالایی برخوردارند و می توانند کار های آکروباتیک و مختلفی را در مسیر بازی انجام دهند .


وجود داستان زیبا و مراحل متعدد بازی انفرادی در کنار بازی چند نفره مهیج از ویژگی های بازی Damnation است .


سازنده : كمپاني Blue Omega Entertainment

ناشر : كمپاني: Codemasters

تاريخ انتشار :   May 22, 2009

وب سايت اختصاصي : Damnation

رده بندي ژانر : اکشن سوم شخص

ميزان دشوار بودن : متوسط .

زمان مورد نياز براي آشنايي كامل با محيط بازي : حدود نیم ساعت.

درجه بندي ESRB در مورد محتواي بازي : Mature - مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی 17 سال و بالاتر .

ویژگی های بازی Damnation :

- ساعت ها بازی مهیج اکشن اول شخص شلیک کننده به همراه مبارزات تن به تن .

- قابلیت انتخاب وسایل نقلیه مختلف در جریان بازی همچون ماشین و موتورسیکلت و

- بازی زیبا و مهیج حالت چند نفره .

- اکشن سریع و حماسی بازی .

- ترکیبی از بازی اکشن اول شخص، اکشن علمی تخیلی و سوم شخص وسترن !

و  .......

ادامه مطلب دانلود بازی زیبای Damnation

ehsan بازدید : 40 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)

w9n7i3mqo1gwrhu2tjqy.jpg

دانلود بازی استراتژیک Sorm Frontline Nation
Storm - Frontline Nastion 2011

این بازی استراتژیکی به سبک کاملا جدیدی برای طرفداران بازی های استراتژیک خواهد بود. داستان بازی زمانی اتفاق می افتد که جهان در آستانه نابودی است و منابع طبیعی اندکی بر روی زمین باقی مانده. به زودی خواهید یافت که هنوز منابعی در شمال آفریقا وجود دارد و هدف بازی دستیابی به این منابع برای نجات نسل بشر است.

سناریوی این بازی به قدری قوی طراحی شده که میتواند ساعتها شما را در دنیای بازی غرق کند.همچنین با توجه به جلوه های تصویری قوی این بازی، قابلیت اجرا با گرافیک 128 را نیز دارد.

ادامه مطلب دانلود بازی Storm Frontline Nation

ehsan بازدید : 50 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود فیفا 2011 - با لینک مستقیم و بدون محدودیت

(بخش ویژه وطن دانلود )


اینبار کمپانی EA با نسخه جدید بازی فیفا قصد دارد تا به بحث بی پایان طرفداران KONAMI PES و EA FIFA خاتمه دهند. اما آیا فیفا توانسته در نسخه جدید خود، کاربران را راضی نگه دارد؟ امسال الکترونیک آرتز، بار دیگر موتور گرافیکی و فیزیک بازی را بازنویسی کرده است. حرکات بهبود بسیار زیادی داشته اند و قابلیت حرکت 360 درجه بازیکنان، کنترل را نیز تحت تاثیر قرار داده است. با توجه به هوش مصنوعی قوی که شرکت  EA طراحی کرده است، نوع عکس العمل بازیکنان در برابر وضعیت های گوناگون، به نحوی متفاوت از PES می باشد.

با توجه به تمامی نکاتی که در بالا ذکر شد، همواره FIFA طرفداران خود را دارد و PES نیز همواره رقیب سرسخت این بازی است و تنها راه تصمیم گیری در خصوص نسخه 2012 این دو بازی، تجربه محیط جذاب و دیدنی این دو بازی است.

اما برای شروع می توانید از FIFA 2012 شروع کنید و امیدواریم از این بازی مهیج به همراه جلوه های گرافیکی ویژه، گزارشگری فوق العاده هوشمند و کنترلر جدید بازی لذت ببرید.

ویژگی اصلی فیفا 12 ، قابلیتی به نام "شخصیت+" یا "+Personality " است. این قابلیت قدرت تشخیص هر بازیکن از دیگری را با استفاده از پایگاه داده‌ای که مهارت هر بازیکن را ارزیابی و درجه بندی می‌کند دارد که شامل ۵۷ ویژگی برای هر بازیکن است. پایگاه داده استفاده شده در "شخصیت+" با همکاری بیش از ۱۷۰۰ متخصص از سراسر جهان جمع آوری شده ‌است.


 

 

ادامه مطلب دانلود فیفا 2012 - FIFA 2012 - با لینک مستقیم

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 72
  • بازدید کلی : 2,072